У програмі тренінгу розглядають основні теми:

  • Базові поняття тайм-менеджементу

    Основні терміни тайм-менеджементу. Методики. Застосування.

  • Переваги роботи з Microsoft Outlook

    Огляд функцій Microsoft Outlook. Переваги електронного органайзера порівняно з паперовими носіями інформації. Інтерфейс програми Microsoft Outlook.

  • Створення та виконання задач в Microsoft Outlook

    Створення задачі. Параметри задачі. Розподіл задач за категоріями і ступенем важливості. Відображення етапів вирішення задачі. Зміна пріоритету задачі. Підєднання до задачі електронних документів.

  • Планування часу з використанням Microsoft Outlook

    Організація ефективного планування робочого часу в Outlook. Особистий календар. Особливості створення електронного плану роботи. Розподіл подій за важливістю та категоріями. Практикум роботи з особистим календарем.

  • Ефективна робота групи співробітників при використанні Microsoft Outlook

    Використання Outlook в якості інструменту для організації роботи корпоративної групи. Папки, що використовуються для взаємодії співробітників компанії. Збереження інформації про співробітників. Створення та редагування списків розсилки. Делегування задачі. Встановлення ефективної комунікації та зворотнього зв'язку, як засобу економії часу.

  • Практичне заняття – «Застосування навичок тайм-менеджменту в спільній роботі групи»

    Підбиття підсумків, розбір ситуацій, відповіді на запитання.

microsoft partner

IBM partner

citrix

Valid XHTML 1.0 TransitionalValid CSS!

UA-Hosting